Suport educatiu a la inserció professional

Els centres d'ensenyament professional imparteixen una formació que ha de facilitar la inserció professional dels seus alumnes. Sobre els resultats d'aquest esforç hi ha més ombra que llum. Difícilment es coneix l'itinerari seguit pels alumnes un cop acabats els estudis. Partint d...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Cañete, Antoni
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona Horsori : ICE de la Universitat de Barcelona 1994
Series:Quaderns de formació professional 3
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 11216
008 s1994||||sp gr ||||||spa d
020 |a 84-85840-29-1 
100 1 |a Cañete, Antoni  |9 66193 
245 0 0 |a Suport educatiu a la inserció professional  |c Cañete, Antoni ; Francí, Josep 
260 |a Barcelona  |b Horsori : ICE de la Universitat de Barcelona  |c 1994 
300 |a 125 p. 
490 0 |a Quaderns de formació professional   |v  3 
520 |a Els centres d'ensenyament professional imparteixen una formació que ha de facilitar la inserció professional dels seus alumnes. Sobre els resultats d'aquest esforç hi ha més ombra que llum. Difícilment es coneix l'itinerari seguit pels alumnes un cop acabats els estudis. Partint d'una experiència a l'IES Bernat el Ferrer, Antoni Cañete i Josep Francí aporten un seguit de propostes per facilitar el seguiment des dels centres. La guia que presenten té dos objectius: donar suport als estudiants d'FP en el seu procés d'inserció professional i avaluar la formació impartida en els centres. Tot això emmarcat en un procés necessari de generalització progressiva de la formació en alternança i de transformació dels centres d'ensenyament secundari en centres de referència d'FP en l'àmbit local. 
650 1 4 |a Formació professional  |9 38621 
650 1 4 |a Integració laboral   |9 40742 
650 1 4 |a Ocupació  |9 49782 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 33421  |d 33421 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 06_SUP  |7 0  |8 EDU  |9 91304  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2015-06-29  |l 0  |o 06 Sup  |p BGR-M4061  |r 2015-06-29  |w 2015-06-29  |y MON  |0 0 
999 |c 123457  |d 123457