|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
11259 |
008 |
s1986||||sp gr ||||||spa d |
100 |
1 |
|
|a Ros, Roser
|9 29170
|
245 |
0 |
0 |
|a Trenta-tres contes
|c Ros, Roser (ed.)
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b A.A.P.S.A Rosa Sensat
|c 1986
|
300 |
|
|
|a 110 p.
|c 22 cm
|
490 |
0 |
|
|a Temes d'infància
|v 2-3
|
520 |
|
|
|a La vivència comunicativa que l'entorn escolar oferix -especialment entre els 0 i 6 anys- és tan intensa per a qualsevol que l'hagi viscuda, que aboca inevitablement a la recerca de les unitats de comunicació del nostre ric patrimoni. Entre aquestes unitats, una de les que donen més joc a la pedagogia catalana, és la parla. Un conte és una unitat de comunicació privilegiada. Un conte tradicional o modern, col·lectiu o d'autor, és sempre una font de comunicació plaent, tant per al transmissor com per a l'oient. Voler escoltar i voler explicar: aquest voler identificar-se amb els sentiments o accions de la història que es narra, és un plaer gratificant.
|
650 |
1 |
4 |
|a Contes
|9 49567
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació infantil
|9 29154
|
650 |
1 |
4 |
|a Literatura
|9 30392
|
650 |
1 |
4 |
|a Mestres
|9 64643
|
650 |
1 |
4 |
|a Recursos educatius
|9 62493
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 33460
|d 33460
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 33_TRE
|7 0
|8 EDU
|9 91344
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 33 Tre
|p BGR-M4219
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 123496
|d 123496
|