Trenta-tres contes

La vivència comunicativa que l'entorn escolar oferix -especialment entre els 0 i 6 anys- és tan intensa per a qualsevol que l'hagi viscuda, que aboca inevitablement a la recerca de les unitats de comunicació del nostre ric patrimoni. Entre aquestes unitats, una de les que donen més joc a l...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Ros, Roser
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona A.A.P.S.A Rosa Sensat 1986
Series:Temes d'infància 2-3
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 11259
008 s1986||||sp gr ||||||spa d
100 1 |a Ros, Roser   |9 29170 
245 0 0 |a Trenta-tres contes  |c Ros, Roser (ed.) 
260 |a Barcelona  |b A.A.P.S.A Rosa Sensat  |c 1986 
300 |a 110 p.   |c 22 cm 
490 0 |a Temes d'infància   |v  2-3 
520 |a La vivència comunicativa que l'entorn escolar oferix -especialment entre els 0 i 6 anys- és tan intensa per a qualsevol que l'hagi viscuda, que aboca inevitablement a la recerca de les unitats de comunicació del nostre ric patrimoni. Entre aquestes unitats, una de les que donen més joc a la pedagogia catalana, és la parla. Un conte és una unitat de comunicació privilegiada. Un conte tradicional o modern, col·lectiu o d'autor, és sempre una font de comunicació plaent, tant per al transmissor com per a l'oient. Voler escoltar i voler explicar: aquest voler identificar-se amb els sentiments o accions de la història que es narra, és un plaer gratificant. 
650 1 4 |a Contes  |9 49567 
650 1 4 |a Educació infantil  |9 29154 
650 1 4 |a Literatura  |9 30392 
650 1 4 |a Mestres  |9 64643 
650 1 4 |a Recursos educatius  |9 62493 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 33460  |d 33460 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 33_TRE  |7 0  |8 EDU  |9 91344  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2015-06-29  |l 0  |o 33 Tre  |p BGR-M4219  |r 2015-06-29  |w 2015-06-29  |y MON  |0 0 
999 |c 123496  |d 123496