Summary: | Sumari: A. Pròleg, p. 7 B. La llengua àrab, p. 8 C. Suggeriments didàctics, p. 11 D. L'alfabet llatí, p. 16 E. L'alfabet àrab, p. 17 Centres d'Interès 1. Les relacions socials, p. 18 2. L'escola, p. 24 3. La família, p. 34 4. El cos, p. 36 5. La roba, p. 38 6. Els aliments, p. 42 7. La casa, p. 50 8. Els animals, p. 62 9. L'entorn, p. 68 10. Els oficis, p. 72 11. Les festes, p. 74 12. Els nombres, p. 80 13. El temps, p. 82 14. Els colors, p. 90 15. Figures, línies i cossos geomètrics, p. 92 16. Accions, p. 94 17. Adjectius i adverbis, p. 100 Índex - Per centres d'interès, p. 104 - Per ordre alfabètic, p. 112 Sumari: Material pedagògic que posa en comú el català i l'àrab. Malgrat que pot funcionar en les dues direccions, sobretot està pensat per a catalano-parlants que vulguin conèixer vocabulari àrab. Els termes s'estructuren per àrees temàtiques com la roba, els aliments, el cos, etc. Cada paraula inclou un dibuix, el nom en alfabet àrab, la transliteració literal a l'alfabet llatí i la paraula en català. La introducció inclou tot de material complementari al vocabulari: el sistema de transliteració usat (amb les correspondències fonètiques entre l'alfabet àrab i el llatí), un seguit de suggeriments didàctics per a l'ús d'aquest material per a l'aprenentatge de català en les persones de llengua àrab i els corresponents alfabets.
|