|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 a 4500 |
001 |
.b51322481 |
003 |
CDAP |
005 |
20230623124028.0 |
008 |
110825s2011 spc 000 0 spa|c |
901 |
|
|
|a BGR_M
|
888 |
|
|
|c 35751
|d 35751
|
017 |
|
|
|a DL B. 25591-2011
|b Biblioteca de Catalunya
|
040 |
|
|
|a ES-BaCBU
|b cat
|c ES-BaCBU
|
043 |
|
|
|a n-us---
|
080 |
|
|
|a 37:325.25(73)
|
100 |
1 |
|
|a Orfield, Gary
|
245 |
1 |
0 |
|a Alternatives a la segregació escolar als Estats Units :
|b el cas de les magnet schools /
|c Gary Orfield
|
260 |
|
|
|a Barcelona :
|b Fundació Jaume Bofill :
|b UOC, Universitat Oberta de Catalunya,
|c 2011
|
300 |
|
|
|a 47 p. ;
|c 20 cm
|
490 |
1 |
|
|a Debats d'educació ;
|v 23
|
500 |
|
|
|a A la portada: MACBA, Museu d'Art Contemporani de Barcelona
|
500 |
|
|
|a Al verso de portada: text de la conferència de Gary Orfield a l'Auditori del MACBA de Barcelona el dia 7 de juny de 2011 en el marc de Debats d'Educació
|
504 |
|
|
|a Bibliografia p. 42-46
|
530 |
|
|
|a També disponible en versió electrònica via internet
|
650 |
0 |
7 |
|a Segregació en l'educació
|z Estats Units d'Amèrica
|2 lemac
|
650 |
0 |
7 |
|a Integració escolar
|z Estats Units d'Amèrica
|2 lemac
|
650 |
0 |
7 |
|a Escoles públiques
|z Estats Units d'Amèrica
|2 lemac
|
650 |
0 |
7 |
|a Escoles
|x Elecció
|z Estats Units d'Amèrica
|2 lemac
|
710 |
2 |
|
|a Fundació Jaume Bofill
|9 57814
|
710 |
2 |
|
|a Universitat Oberta de Catalunya
|9 51757
|
830 |
|
0 |
|a Debats d'educació ;
|v 23
|9 67882
|
830 |
|
0 |
|a Debats d'educació
|9 67882
|
856 |
4 |
1 |
|z Accés lliure
|u http://www.debats.cat/sites/default/files/debats/pdf/alternatives-segregacio-escolar.pdf
|
907 |
|
|
|a .b51322481
|b 25-07-17
|c 25-08-11
|d 25-08-11
|e m
|f a
|g -
|h cat
|i spc
|j 0
|k 1
|
940 |
|
|
|a URL
|d GCEDU
|
942 |
|
|
|2 udc
|c MON
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|2 udc
|4 0
|6 37_082_DEB
|7 0
|8 EDU
|9 93674
|a BGR
|b BGR
|c RELLOTGE
|d 2017-08-01
|l 0
|o 37 (082) Deb
|p BGR-MBGR-M35751
|r 2017-08-01
|w 2017-08-01
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 125731
|d 125731
|