Responsabilitat, autonomia i avaluació per a la millora dels centres educatius /
L'autonomia dels centres educatius suecs és molt més àmplia que els de casa nostra, només cal fixar-se en què cada centre decideix el temps i la metodologia que empra per a cada matèria, o en la gestió pràcticament municipalitzada de l'ens educatiu. Els directors prenen un nombre més eleva...
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Language: | Catalan |
Published: |
Barcelona :
Fundació Jaume Bofill
2010
|
Series: | Debats d'Educació ;
15 |
Subjects: |
Summary: | L'autonomia dels centres educatius suecs és molt més àmplia que els de casa nostra, només cal fixar-se en què cada centre decideix el temps i la metodologia que empra per a cada matèria, o en la gestió pràcticament municipalitzada de l'ens educatiu. Els directors prenen un nombre més elevat de decisions com ara contractar directament els docents del centre on n'exerceixen el lideratge. Un mateix mestre pot acompanyar entre tres o sis anys a un mateix grup d'alumnes. I així una llarga llista de diferències que ens dóna un gran ventall de reflexions. |
---|---|
Item Description: | Article de revista. |
Physical Description: | 24 p. |