Los factores de la exclusión educativa en España : mecanismos, perfiles y espacios de intervención /

Informe que té com a objectiu analitzar de forma sistemàtica els factors d'exclusió educativa a Espanya, centrant-se especialment en els que intervenen a l'etapa secundària obligatòria. A partir dels resultats, es presenta un model de factors d'exclusió educativa a Espanya i un conjun...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Tarabini, Aina
Corporate Author: UNICEF
Other Authors: Jacovkis, Judith, Montes, Alejandro
Format: Electronic
Language:Spanish
Published: Madrid : UNICEF, 2017
Subjects:
Online Access:Accés al document:

MARC

LEADER 00000nmm a22000007a 4500
003 CDAP
005 20230623124030.0
008 171009b xxu||||| |||| 00| 0 spa d
901 |a BGR_M 
888 |c 35820  |d 35820 
020 |a 9788494227363 
100 1 0 |a Tarabini, Aina   |9 66329 
245 1 4 |a Los factores de la exclusión educativa en España :   |b mecanismos, perfiles y espacios de intervención /  |h [Recurs electrònic] /   |c autores: Ana Tarabini (dir.), Judith Jacovkis, Alejandro Montes 
260 |a Madrid :  |b UNICEF,  |c 2017 
300 0 0 |a 1 pdf, 64 p.  
504 |a Bibliografia 
520 |a Informe que té com a objectiu analitzar de forma sistemàtica els factors d'exclusió educativa a Espanya, centrant-se especialment en els que intervenen a l'etapa secundària obligatòria. A partir dels resultats, es presenta un model de factors d'exclusió educativa a Espanya i un conjunt detallat de propostes d'intervenció per abordar de forma holística les dimensions d'exclusió educativa del sistema educatiu espanyol.  
650 0 |a Educació  |9 25969 
650 0 |a Exclusió social  |9 22763 
700 |a Jacovkis, Judith   |9 67939 
700 |a Montes, Alejandro  |9 67940 
710 1 |a UNICEF  |9 60265 
856 |u http://bibliotecageneral.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=6f9cc5d1d85056c24954616d4237d1c5  |z Accés al document: 
942 |2 udc  |c RE 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 37146_TAR  |7 0  |8 BS  |9 93741  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2017-10-09  |l 0  |o 371(46) Tar  |p BGR-M0000950081784  |r 2017-10-09  |w 2017-10-09  |y RE  |0 0 
999 |c 125797  |d 125797