|
|
|
|
LEADER |
00000nmm a22000007a 4500 |
003 |
CDAP |
005 |
20230623124030.0 |
008 |
171009b xxu||||| |||| 00| 0 spa d |
901 |
|
|
|a BGR_M
|
888 |
|
|
|c 35820
|d 35820
|
020 |
|
|
|a 9788494227363
|
100 |
1 |
0 |
|a Tarabini, Aina
|9 66329
|
245 |
1 |
4 |
|a Los factores de la exclusión educativa en España :
|b mecanismos, perfiles y espacios de intervención /
|h [Recurs electrònic] /
|c autores: Ana Tarabini (dir.), Judith Jacovkis, Alejandro Montes
|
260 |
|
|
|a Madrid :
|b UNICEF,
|c 2017
|
300 |
0 |
0 |
|a 1 pdf, 64 p.
|
504 |
|
|
|a Bibliografia
|
520 |
|
|
|a Informe que té com a objectiu analitzar de forma sistemàtica els factors d'exclusió educativa a Espanya, centrant-se especialment en els que intervenen a l'etapa secundària obligatòria. A partir dels resultats, es presenta un model de factors d'exclusió educativa a Espanya i un conjunt detallat de propostes d'intervenció per abordar de forma holística les dimensions d'exclusió educativa del sistema educatiu espanyol.
|
650 |
|
0 |
|a Educació
|9 25969
|
650 |
|
0 |
|a Exclusió social
|9 22763
|
700 |
|
|
|a Jacovkis, Judith
|9 67939
|
700 |
|
|
|a Montes, Alejandro
|9 67940
|
710 |
1 |
|
|a UNICEF
|9 60265
|
856 |
|
|
|u http://bibliotecageneral.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=6f9cc5d1d85056c24954616d4237d1c5
|z Accés al document:
|
942 |
|
|
|2 udc
|c RE
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|2 udc
|4 0
|6 37146_TAR
|7 0
|8 BS
|9 93741
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2017-10-09
|l 0
|o 371(46) Tar
|p BGR-M0000950081784
|r 2017-10-09
|w 2017-10-09
|y RE
|0 0
|
999 |
|
|
|c 125797
|d 125797
|