Un lugar para la infancia : experimentación de nuevas prácticas de transformación urbana desde el proyecto para una escuela plural

Projecte final de carrera de les autores a l'Escola d'Arquitectura de València on en base a la consideració de la ciutat com a relació individu-espai es plantegen una sèrie d'estratègies a desenvolupar a partir d'una proposta d'"escola plural".

Bibliographic Details
Main Author: Gomar Pascual, Júlia
Other Authors: Pineda Soler, Julia
Format: Electronic
Language:Spanish
Published: Castelló : Universitat Jaume I, 2016
Subjects:
Online Access:Accés al document:

MARC

LEADER 00000nmm a22000007a 4500
003 CDAP
005 20230623124045.0
008 190220b ||||| |||| 00| 0 spa d
901 |a BGR_M 
888 |c 36335  |d 36335 
100 1 |a Gomar Pascual, Júlia  |9 68467 
245 1 3 |a Un lugar para la infancia :  |b experimentación de nuevas prácticas de transformación urbana desde el proyecto para una escuela plural  |h [Recurs electrònic] /  |c Júlia Gomar Pascual, Julia Pineda Soler 
260 |a Castelló :  |b Universitat Jaume I,   |c 2016 
300 |a 1 pdf, 24 p. 
500 |a Article publicat a: Kultur: revista interdisciplinària sobre la cultura de la ciutat, vol. 3, nº6, 2016 - pp. 105-128 
504 |a Bibliografia 
505 |a Resums en castellà, català i anglès 
520 |a Projecte final de carrera de les autores a l'Escola d'Arquitectura de València on en base a la consideració de la ciutat com a relació individu-espai es plantegen una sèrie d'estratègies a desenvolupar a partir d'una proposta d'"escola plural". 
650 0 |a Espais públics  |x Infants 
650 0 |a Ciutats  |9 37645 
650 0 |a Urbanisme  |9 30914 
651 0 |a Benaguasil (València)  |9 68469 
700 1 |a Pineda Soler, Julia  |9 68468 
856 |u http://bibliotecageneral.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=65b4b2a7e5f278cce9fc05be8076247f  |z Accés al document: 
942 |2 udc  |c RE 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 7114673_GOM  |7 0  |8 DIV  |9 94266  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2019-02-20  |l 0  |o 711(46.73) Gom  |p BGR-M0000950087441  |r 2019-02-20  |w 2019-02-20  |y RE  |0 0 
999 |c 126305  |d 126305