Girls in stem : Is it a female role-model thing

"Les dones estan poc representades a les carreres STEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques), i això planteja nous reptes a l'alba de l'era de la transformació digital. L'objectiu del present estudi és demostrar com els models femenins influeixen en les preferències de...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: González Pérez, Susana
Format: Book
Language:Spanish
Published: Frontiers in Psycholgy, núm 10, September 2020.
Subjects:
Online Access:Accés al document
Web
Description
Summary:"Les dones estan poc representades a les carreres STEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques), i això planteja nous reptes a l'alba de l'era de la transformació digital. L'objectiu del present estudi és demostrar com els models femenins influeixen en les preferències de les nenes pels estudis STEM. Aquest article avalua una intervenció de models a seguir en què les dones voluntàries que treballen a STEM van a les escoles per parlar amb les noies sobre la seva carrera professional."
Item Description:Article publica a la revista Frontiers in Psycholgy, núm 10, September 2020. L'article forma part del dossier "Gender Equality and Women's Empowerment in Education"
Physical Description:1 pdf, 21 p.