What impacts socially responsible consumption? /

"Aquest estudi examina factors relacionats amb el consum socialment responsable a partir d'una mostra de 636 consumidors espanyols. Els resultats indiquen que factors sociodemogràfiques com el sexe, l'edat, el nivell educatiu i l'activitat econòmica afecten el consum responsable....

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Ríos Rodríguez, María Luisa
Format: Book
Language:Spanish
Published: Basel : Sustainability, 2021
Subjects:
Online Access:Accés al document

MARC

LEADER 00000nam a22000007a 4500
003 CDAP
005 20230623124111.0
008 210714b ||||| |||| 00| 0 spa d
100 |a Ríos Rodríguez, María Luisa   |9 69169 
245 |a What impacts socially responsible consumption? /  |c María Luisa Ríos Rodríguez, José María Salgado-Cacho, Pilar Moreno-Jiménez   |h [Recurs electrònic] 
260 |a Basel :  |b Sustainability,  |c 2021 
300 |a 1 pdf, 15 p. 
500 |a Article publicat a la revista Sustainability, April 2021 - 13(8):4258 
520 |a "Aquest estudi examina factors relacionats amb el consum socialment responsable a partir d'una mostra de 636 consumidors espanyols. Els resultats indiquen que factors sociodemogràfiques com el sexe, l'edat, el nivell educatiu i l'activitat econòmica afecten el consum responsable. A més, es va constatar que per valorar els antecedents de consum socialment responsable cal especificar el tipus de comportament del consumidor (per exemple, comprant productes o iniciatives específiques contra la compra de determinats productes). Es constata que l'eficàcia percebuda, el compromís afectiu i el materialisme expliquen diferents nivells de variància en el consum socialment responsable. La compra de productes relacionats amb causes està més influenciada pel compromís afectiu i l'eficàcia percebuda. El materialisme afecta les compres motivades pel comportament ferm i el volum de consum. L'estudi constata que els referents a la responsabilitat que adopten els consumidors es poden explicar de manera independent. En conclusió, amb l'objectiu de donar suport a una societat més sostenible, es posa l'accent en la necessitat d'estudiar els comportaments anticonsum com a instrument de sostenibilitat." 
650 0 |a Consum responsable  |9 56014 
856 |u https://bibliotecageneral.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=ed7e090a9f37945ab0222aa3b71a7025  |y Accés al document 
901 |a BGR_M 
942 |2 udc  |c RE 
888 |c 37239  |d 37239 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 38_RIO  |7 0  |8 CON  |9 95161  |a BGR  |b BGR  |d 2021-07-14  |l 0  |o 38 Rio  |p BGR-M0000951014330  |r 2021-07-14  |w 2021-07-14  |y RE  |0 0 
999 |c 127194  |d 127194