Ciberbullying homofóbico en educación primaria: hacia una escuela libre de homofobia /
"En els últims anys ha augmentat de manera alarmant el ciberbullying, a causa de la constant evolució de la tecnologia, unit a la cada vegada menor edat d'accés als dispositius tecnològics. A més, l'anonimat i la no percepció directa i immediata del mal causat, converteixen al ciberbu...
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Electronic |
Language: | Spanish |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | Accés al document |
Summary: | "En els últims anys ha augmentat de manera alarmant el ciberbullying, a causa de la constant evolució de la tecnologia, unit a la cada vegada menor edat d'accés als dispositius tecnològics. A més, l'anonimat i la no percepció directa i immediata del mal causat, converteixen al ciberbullying homofóbico en un gran desafiament que l'escola ha de superar i donar resposta. Necessitem escoltar les experiències i emocions viscudes per l'alumnat que a través de dispositius tecnològics han estat assetjats per la seva orientació sexual en l'àmbit escolar. L'objectiu d'aquest article és conèixer les diverses conseqüències que provoca el ciberbullying homofóbico en l'alumnat. Per a això s'usa la metodologia biogràfica-narrativa per a donar veu a un alumne de sisè d'Educació Primària que ha sofert ciberbullying homofóbico per part d'alguns companys de la seva classe." |
---|---|
Item Description: | Publicat a la revista Hachetetepé. Revista científica de Educación y Comunicación nº23,1-12, 2021 Resum en castellà i en anglès |
Physical Description: | 1 pdf., 12 p. |
Bibliography: | Bibliografia |