Educamos con orgullo : una propuesta de intervención para prevenir y concienciar sobre la transfobia y homofobia : trabajo fin de máster /

"Les persones homosexuals i d'identitat de gènere no normatiu són més propenses a rebre assetjament escolar que la resta de la població a causa de la seva condició sexual o de gènere. Aquest fet repercuteix negativament en el desenvolupament i evolució del menor. Aquest treball s'apro...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Martínez Sanz , Cristina
Other Authors: Romero Ureña, Mª Carmen
Format: Electronic
Language:Spanish
Published: Valladolid : Universidad de Valladolid, 2021
Subjects:
Online Access:accés al document
Description
Summary:"Les persones homosexuals i d'identitat de gènere no normatiu són més propenses a rebre assetjament escolar que la resta de la població a causa de la seva condició sexual o de gènere. Aquest fet repercuteix negativament en el desenvolupament i evolució del menor. Aquest treball s'aproxima al tema assenyalat a través d'una revisió bibliogràfica, la formulació de dues entrevistes semiestructurades i l'enviament d'una enquesta anònima amb l'ànim d'explorar l'assetjament que reben els joves trans i homosexuals per part dels seus parells. Els resultats obtinguts, a més d'identificar les característiques que presenten aquests menors, serveixen com a suport per a formular la proposta d'un programa d'intervenció que aspira a donar visibilitat al col·lectiu LGTBI i a resoldre dubtes entre els joves de 12 i 16 anys. D'aquesta manera, es persegueix no sols l'acceptació del col·lectiu LGTBI, sinó que els adolescents coneguin totes les possibilitats i opcions de vida per a així actuar conforme als seus ideals."
Physical Description:1 pdf, 70 p.
Bibliography:Bibliografia