¿Puede la publicidad ser feminista? : teoría y práctica sobre femvertising /

"Aquest text està dedicat a la femvertising o publicitat feminista. Realitza un recorregut pels seus orígens i pels elements que la componen per a visibilitzar les febleses i fortaleses d'un paradigma que, ben utilitzat, pot ser útil des del punt de vista social. I si la femvertising fos l...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Menéndez Menéndez, María Isabel, 1967- (autor)
Corporate Author: Universitat Oberta de Catalunya (entitat editora)
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona : Editorial UOC, julio 2023
Edition:Primera edición en lengua castellana
Series:Manuales (Editorial UOC). Comunicación 721
Subjects:
Online Access:Accés parcial
Description
Summary:"Aquest text està dedicat a la femvertising o publicitat feminista. Realitza un recorregut pels seus orígens i pels elements que la componen per a visibilitzar les febleses i fortaleses d'un paradigma que, ben utilitzat, pot ser útil des del punt de vista social. I si la femvertising fos la solució al sexisme publicitari? En el volum es defineixen els principis que ha d'incorporar la publicitat feminista i es problematitzen aquells que entren en contradicció amb l'agenda que reclama la igualtat per a les dones. Finalment, s'ofereixen orientacions metodològiques per a evitar la mentida violeta i elaborar autèntica publicitat profem."
Physical Description:1 recurs electrònic
Bibliography:Bibliografia: pàgines 169-184
ISBN:9788411660099