¿Puede la publicidad ser feminista? : teoría y práctica sobre femvertising /

"Aquest text està dedicat a la femvertising o publicitat feminista. Realitza un recorregut pels seus orígens i pels elements que la componen per a visibilitzar les febleses i fortaleses d'un paradigma que, ben utilitzat, pot ser útil des del punt de vista social. I si la femvertising fos l...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Menéndez Menéndez, María Isabel, 1967- (autor)
Corporate Author: Universitat Oberta de Catalunya (entitat editora)
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona : Editorial UOC, julio 2023
Edition:Primera edición en lengua castellana
Series:Manuales (Editorial UOC). Comunicación 721
Subjects:
Online Access:Accés parcial

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 991061011548306706
003 BGR
005 20240426083408.0
008 230720e202307 spc|||||||||||||| ||spa|c
015 |a LL2023  |2 bnc 
017 |a DL B 13859  |b Biblioteca de Catalunya 
020 |a 9788411660099 
040 |a ES-BaUOC  |b cat  |e rda  |c ES-BaUOC  |d ES-BaBC 
080 |a 316.647.82  |x -055.2:659.3  |2 2004 
100 1 |a Menéndez Menéndez, María Isabel,  |d 1967-  |e autor 
245 1 1 |a ¿Puede la publicidad ser feminista? :  |b teoría y práctica sobre femvertising /  |c María Isabel Menéndez Menéndez  |h [Recurs electrònic] 
250 |a Primera edición en lengua castellana 
264 1 |a Barcelona :  |b Editorial UOC,  |c julio 2023 
300 |a 1 recurs electrònic 
504 |a Bibliografia: pàgines 169-184 
520 |a "Aquest text està dedicat a la femvertising o publicitat feminista. Realitza un recorregut pels seus orígens i pels elements que la componen per a visibilitzar les febleses i fortaleses d'un paradigma que, ben utilitzat, pot ser útil des del punt de vista social. I si la femvertising fos la solució al sexisme publicitari? En el volum es defineixen els principis que ha d'incorporar la publicitat feminista i es problematitzen aquells que entren en contradicció amb l'agenda que reclama la igualtat per a les dones. Finalment, s'ofereixen orientacions metodològiques per a evitar la mentida violeta i elaborar autèntica publicitat profem." 
650 7 |a Publicitat.  |2 lemac 
650 7 |a Feminisme.  |2 lemac 
650 7 |a Sexisme en els mitjans de comunicació de massa.  |2 lemac 
650 7 |a Dones en els mitjans de comunicació de massa  |x Diferències entre sexes.  |2 lemac 
650 7 |a Rol sexual en la publicitat  |2 lemac 
653 |a Publicitat 
653 |a Feminisme 
653 |a Arquetip 
653 |a Igualtat entre els sexes 
710 2 |a Universitat Oberta de Catalunya,  |e entitat editora 
830 0 |a Manuales (Editorial UOC).  |p Comunicación  |v 721 
856 |u https://reader.digitalbooks.pro/book/preview/177289/  |y Accés parcial 
940 |a UOC 
942 |2 udc  |c RE 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |5 0  |7 0  |8 BS  |9 96957  |a BGR  |b BGR  |c BIBDIG  |d 2024-04-17  |l 0  |p BGR24042435  |r 2024-04-17  |w 2024-04-17  |y RE 
999 |c 128804  |d 128804