¿Puede la publicidad ser feminista? : teoría y práctica sobre femvertising /
"Aquest text està dedicat a la femvertising o publicitat feminista. Realitza un recorregut pels seus orígens i pels elements que la componen per a visibilitzar les febleses i fortaleses d'un paradigma que, ben utilitzat, pot ser útil des del punt de vista social. I si la femvertising fos l...
Main Author: | Menéndez Menéndez, María Isabel, 1967- (autor) |
---|---|
Corporate Author: | Universitat Oberta de Catalunya (entitat editora) |
Format: | Book |
Language: | Spanish |
Published: |
Barcelona :
Editorial UOC,
julio 2023
|
Edition: | Primera edición en lengua castellana |
Series: | Manuales (Editorial UOC). Comunicación
721 |
Subjects: | |
Online Access: | Accés parcial |
Similar Items
-
Recomanacions per a una publicitat igualitària : els beneficis d'incloure la perspectiva de gènere en la comunicació publicitària
Published: (2019) -
El Nuevo espacio público
by: Innerarity, Daniel
Published: (2006) -
Todos deberíamos ser feministas /
by: Adichie, Chimamanda Ngozi, 1977-
Published: (2015) -
El Sexe de la notícia : reflexions sobre el gènere a la informació i recomanacions d'estil / Marta Bach ... [et al.]
Published: (1999) -
De exóticos paraísos y miserias diversas publicidad y (re)construcción del imaginario colectivo sobre el Sur
by: Fueyo Gutiérrez, Aquilina
Published: (2002)