|
|
|
|
LEADER |
00000nab a22000007a 4500 |
003 |
BGR |
005 |
20240611121915.0 |
008 |
240611b spa||||| |||| 00| 0 cat d |
100 |
|
|
|a Cepa-Rodríguez, Estibaliz
|9 71397
|
245 |
|
|
|a Usos y beneficios de las redes sociales para gestionar la identidad trans:
|b claves para comprender el desarrollo identitario del alumnado de educación superior /
|c Estibaliz Cepa-Rodríguez y Aitor Martxueta
|h [Recurs electrònic]
|
300 |
|
|
|a 1 pdf., 15 p.
|
520 |
|
|
|a "L'ús de les xarxes socials entre les persones trans per a explorar la seva identitat i buscar suports està creixent; no obstant això, la literatura educativa espanyola encara presenta serioses llacunes sobre la comprensió d'aquest fenomen. Aquest estudi té com a objectiu principal analitzar l'ús i maneig de la identitat trans en les xarxes socials de l'alumnat d'educació superior. S'ha entrevistat 29 persones trans per a conèixer les seves conductes i costums personals i interpersonals en les plataformes virtuals. Els resultats confirmen que aquestes persones realitzen un ús estratègic dels espais virtuals. Seleccionen acuradament les plataformes i estableixen conductes ajustades a les seves possibilitats per a garantir experiències que responguin reeixidament a les seves necessitats identitàries."
|
650 |
|
0 |
|a Lgtbi+
|9 68530
|
650 |
|
0 |
|a Xarxes socials en línia
|9 50989
|
773 |
|
|
|g Revista de Investigación Educativa, 2024, 42(1), 115-129
|
856 |
|
|
|u https://bgr22.orex.es/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=940564ec2e288b1b35decd11ac213485
|y Accés al document
|
942 |
|
|
|2 udc
|c ART
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|2 udc
|4 0
|5 0
|6 176_DIGITAL
|7 0
|8 IG
|9 97148
|a BGR
|b BGR
|c BIBDIG
|d 2024-06-11
|l 0
|o 176 Digital
|p BGR24062432
|r 2024-06-11
|w 2024-06-11
|y ART
|
999 |
|
|
|c 129001
|d 129001
|