|
|
|
|
LEADER |
00000nab a22000007a 4500 |
003 |
BGR |
005 |
20240702132244.0 |
008 |
240702b spa||||| |||| 00| 0 cat d |
100 |
|
|
|a Sola-Morales, Salomé
|9 71409
|
245 |
|
|
|a Activismo digital y feminismo.
|b Un análisis comparado de cibercampañas contra el acoso callejero en España, Marruecos y Chile /
|c Salomé Sola-Morales, Belén Zurbano-Berenguer
|h [Recurs electrònic]
|
520 |
|
|
|a "Aquest article reflexiona sobre l'activisme digital feminista a la llum de l'anàlisi de tres campanyes feministes desenvolupades en Internet contra l'assetjament sexual al carrer, a Espanya, el Marroc i Xile. Amb una metodologia qualitativa s'exploren les funcions d'Internet dins de les campanyes i els plantejaments ideològics-discursius plantejats en elles. La principal conclusió és que les campanyes digitals analitzades es recolzen en una conceptualització feminista del problema (l'assetjament com a agressió de gènere) i no tant en la protecció (què fer) o en l'agència (com generar la reacció col·lectiva per a erradicar-ho)."
|
650 |
|
0 |
|a Violència envers les dones
|9 42204
|
773 |
|
|
|g Revista Comunicación, Vol.1, Nº18, año 2020, pp. 1-20
|
856 |
|
|
|u https://bgr22.orex.es/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=2deee5cc49ca7d62f30dd22eaf94e9fe
|y Accés al document
|
942 |
|
|
|2 udc
|c ART
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|2 udc
|4 0
|6 300552_DIGITAL
|7 0
|8 IG
|9 97198
|a BGR
|b BGR
|c BIBDIG
|d 2024-07-02
|l 0
|o 30.055.2 Digital
|p BGR24072416
|r 2024-07-02
|w 2024-07-02
|y ART
|
999 |
|
|
|c 129051
|d 129051
|