Pla de Desenvolupament Turístic de la província de Barcelona : document síntesi / [Agència de Promoció Turística de la Diputació de Barcelona]

SUMARI: A.- Introducció: 1. Un Pla de Desenvolupament Turístic per a la província de Barcelona ; 2. El procés d'elaboració i participants -- B.- Anàlisi de la situació i de l'entorn: 3. L'espai turístics de la província de Barcelona ; 4. Avaluació de la situació competitiva actual de...

Full description

Bibliographic Details
Corporate Author: Barcelona (Catalunya : Província). Agència de Promoció Turística
Format: Book
Published: Barcelona : L'Agència, [1998?]
Subjects:

MARC

LEADER 00000aam a2200000 a 4500
001 19465
008 160829s9999 xx 000 0 cat d
110 1 |a Barcelona (Catalunya : Província).  |b Agència de Promoció Turística  |9 51387 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 M5447  |7 1  |9 44353  |a Arxiu  |b Arxiu  |d 0000-00-00  |l 0  |o M-5-447  |p 19465  |r 2016-12-01  |w 2016-12-01  |y ARXIU 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |5 0  |6 D19302  |7 1  |8 Paper  |9 58882  |a TURISME  |b TURISME  |d 2018-07-05  |l 0  |o D.193.02  |p TURISME18070026  |r 2018-07-05  |t 2  |w 2018-07-05  |y PA  |z Volum imprès. 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |5 0  |6 D19303  |7 1  |8 Paper  |9 58883  |a TURISME  |b TURISME  |d 2018-07-05  |l 0  |o D.193.03  |p TURISME18070027  |r 2018-07-05  |t 3  |w 2018-07-05  |y PE  |z Volum imprès. 
999 |c 46934  |d 46934 
080 |a M-5-447 
245 |a Pla de Desenvolupament Turístic de la província de Barcelona :  |b  document síntesi / [Agència de Promoció Turística de la Diputació de Barcelona] 
260 |a Barcelona :  |b L'Agència, [1998?] 
300 |a 134 p. :  |b  quadres ;  |c 30 cm 
520 |a SUMARI: A.- Introducció: 1. Un Pla de Desenvolupament Turístic per a la província de Barcelona ; 2. El procés d'elaboració i participants -- B.- Anàlisi de la situació i de l'entorn: 3. L'espai turístics de la província de Barcelona ; 4. Avaluació de la situació competitiva actual de la província de Barcelona ; 5. Oportunitats i amenaces pels negocis turístics barcelonins -- C.- Missió, Objectius i Estratègies: 6. La missió del turisme a la província de Barcelona; 7. Les grans fites del desenvolupament turístic ; 8. Els objectius del desenvolupament turístic ; 9. Les estratègies bàsiques ; 10. Les estratègies de marketing ; 10. Programes d'actuació: 11. Programes de reforçament competitiu ; 12. Programes de marketing. 
650 0 |a Turisme  |z Barcelona (Província)  |9 32796 
650 4 |a Planificació turística  |9 51257 
650 0 |a Turisme  |x Planificació  |9 9214 
650 4 |a Política turística  |9 51206 
650 0 |a Màrqueting turístic  |9 6505 
650 0 |a Administració províncial  |z Barcelona (Província)  |9 23004 
650 4 |a Promoció turística  |9 51260 
650 4 |a Marca turística  |9 51254 
651 0 |a Barcelona (Catalunya : Província)  |9 50918 
651 4 |9 50645  |a Alt Berguedà 
651 0 |a Montseny (Catalunya : Massís)  |9 50902 
651 4 |9 50968  |a Vall de Sau - Collsacabra (Regió turística) 
651 4 |9 50646  |a Alta Anoia 
651 0 |a Montserrat (Catalunya : Massís)  |9 51021 
651 0 |a Lluçanès, El  |9 50955 
651 0 |a Moianès, El  |9 50956 
651 4 |9 50954  |a Cardener (Regió turística) 
651 4 |9 50967  |a Parc Fluvial del Llobregat 
651 0 |a Pla de Bages   |9 51672 
901 |a Arxiu 
942 |n 0  |c PE  |2 udc