Turisme Total : [elements bàsics de la identitat corporativa]

Bibliographic Details
Format: Book
Published: [Barcelona] : Institut d'Edicions de la Diputació de Barcelona, 2002
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a2200000Ia 4500
001 14955
008 160829s2002 xx 000 0 cat d
080 |a FU-31-111 
245 |a Turisme Total :  |b  [elements bàsics de la identitat corporativa] 
260 |a [Barcelona] :  |b Institut d'Edicions de la Diputació de Barcelona,  |c 2002 
300 |a 14 p. :  |b  il. col + 1 CD-ROM 
590 |a Inclou les imatges de la marca Turisme Total de la Delegació de Turisme de la Diputació de Barcelona.  
590 |a A la coberta: Diputació de Barcelona, Xarxa de Municipis 
610 1 0 |a Barcelona (Catalunya : Província).  |b Àrea de Desenvolupament Econòmic.   |b Delegació de Turisme  |9 51291 
630 0 |a Turisme Total  |9 51395 
650 |a Logotip I  |9 22996 
650 |a Imatge corporativa  |9 22160 
901 |a Arxiu 
942 |n 0 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 FU31111  |7 1  |9 48715  |a Arxiu  |b Arxiu  |d 2016-12-01  |l 0  |o FU-31-111  |p 14955  |r 2016-12-01  |w 2016-12-01  |y ARXIU 
999 |c 52545  |d 52545