Anàlisi de les consultes i reclamacions al Servei de Suport a les Polítiques de Consum : informe 2005 - 2009 / [direcció de l'estudi:

Bibliographic Details
Corporate Author: Barcelona (Catalunya : Província). Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Other Authors: Martínez Melo, Montserrat, dir
Format: Book
Published: Barcelona : Diputació de Barcelona. Àrea de Salut Pública i Consum. Servei de Suport a les Polítiques de Consum, 2011
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a2200000Ia 4500
001 23096
008 160829s2011 xx 000 0 cat d
080 |a M-6-393 
245 |a Anàlisi de les consultes i reclamacions al Servei de Suport a les Polítiques de Consum :  |b  informe 2005 - 2009 / [direcció de l'estudi:  |b  Montserrat Martínez Melo] 
260 |a Barcelona :  |b Diputació de Barcelona. Àrea de Salut Pública i Consum. Servei de Suport a les Polítiques de Consum,  |c 2011 
300 |a 133 p. :  |b  quadres, gràf. ;  |c 29 cm 
650 |a Consumidors  |x Barcelona (Província)   |9 43402 
650 0 |a Municipis  |x Govern i administració  |x Barcelona (Catalunya : Província)  |9 42329 
650 0 |a Consumidors  |x Protecció  |x    |z Barcelona (Catalunya : Província)  |9 50383 
700 |a Martínez Melo, Montserrat, dir.   |9 43404 
710 1 |a Barcelona (Catalunya : Província).  |b Servei de Suport a les Polítiques de Consum  |9 52739 
901 |a Arxiu 
942 |n 0 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 M6393  |7 1  |9 51409  |a Arxiu  |b Arxiu  |d 0000-00-00  |l 0  |o M-6-393  |p 23096  |r 2016-12-01  |w 2016-12-01  |y ARXIU 
999 |c 55253  |d 55253