Máster en Marketing político : Estrategias y comunicación política

Bibliographic Details
Corporate Authors: Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya), Barcelona (Catalunya : Província). Diputació, Universitat Autònoma de Barcelona
Format: Book
Language:Catalan
Spanish
Published: Barcelona : Institut de Ciències Polítiques i Socials ; 2022
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000007a 4500
001 27446
003 Arxiu
005 20240406062821.0
008 230228b spa||||| |||| 00| 0 cat d
017 |a B 14697-2022 
040 |a agdb  |b cat 
041 |a spa 
110 2 |a Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya)  |9 55871 
245 |a Máster en Marketing político :   |b Estrategias y comunicación política 
260 |a Barcelona :   |b Institut de Ciències Polítiques i Socials ;   |c 2022 
300 |a 1 tríptic ;   |b il. col. ;   |c 10 x 21 cm. 
650 0 |9 55870  |a Màrqueting  |x Ensenyament universitari (Postgrau) 
710 1 |a Barcelona (Catalunya : Província).  |b Diputació  |9 52408 
710 |9 17832  |a Universitat Autònoma de Barcelona 
942 |2 udc  |c ARXIU  |n 0 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 FU7495  |7 1  |9 65398  |a Arxiu  |b Arxiu  |d 2023-02-28  |l 0  |o FU-74-95  |p 27446  |r 2023-02-28  |w 2023-02-28  |y ARXIU 
999 |c 83127  |d 83127