|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10132 |
008 |
s2002||||sp gr ||||||spa d |
100 |
1 |
|
|a Sobrado Fernández, Luís
|9 65331
|
245 |
0 |
0 |
|a Diagnóstico en educación
|b teoría, modelos y procesos
|c Sobrado Fernández, Luís M.
|
260 |
|
|
|a Madrid
|b Biblioteca nueva
|c 2002
|
300 |
|
|
|a 379 p.
|
520 |
|
|
|a Es plantegen una sèrie de reflexions teòriques sobre el diagnòstic en educació necessàries per al desenvolupament d'aquest àmbit científic i també de la seva projecció aplicada. El diagnòstic ha de caracteritzar-se per ser un procés sistemàtic i continu de recollida d'informació, anàlisi, valoració interpretativa i conseqüent presa de decisions, referent a una persona o grup, a una institució, projecte, etc. Es presenta l'articulació necessària entre el diagnòstic i la orientació en les seves diverses expressions i els processos i instrumentació en les seves connexions amb la realitat educativa i socioprofessional. Inclou bibliografia, esquemes i aspectes didàctics.
|
650 |
1 |
4 |
|a Avaluació dels alumnes
|9 64700
|
650 |
1 |
4 |
|a Avaluació de l'Educació
|9 64704
|
650 |
1 |
4 |
|a Diagnòstic
|9 64247
|
650 |
1 |
4 |
|a Orientació escolar
|9 45806
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32350
|d 32350
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 05_DIA
|7 0
|8 EDU
|9 90237
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 05 Dia
|p BGR-M1075
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122403
|d 122403
|