Diagnóstico en educación teoría, modelos y procesos

Es plantegen una sèrie de reflexions teòriques sobre el diagnòstic en educació necessàries per al desenvolupament d'aquest àmbit científic i també de la seva projecció aplicada. El diagnòstic ha de caracteritzar-se per ser un procés sistemàtic i continu de recollida d'informació, anàlisi,...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Sobrado Fernández, Luís
Format: Book
Language:Spanish
Published: Madrid Biblioteca nueva 2002
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 10132
008 s2002||||sp gr ||||||spa d
100 1 |a Sobrado Fernández, Luís   |9 65331 
245 0 0 |a Diagnóstico en educación   |b  teoría, modelos y procesos  |c Sobrado Fernández, Luís M. 
260 |a Madrid  |b Biblioteca nueva  |c 2002 
300 |a 379 p. 
520 |a Es plantegen una sèrie de reflexions teòriques sobre el diagnòstic en educació necessàries per al desenvolupament d'aquest àmbit científic i també de la seva projecció aplicada. El diagnòstic ha de caracteritzar-se per ser un procés sistemàtic i continu de recollida d'informació, anàlisi, valoració interpretativa i conseqüent presa de decisions, referent a una persona o grup, a una institució, projecte, etc. Es presenta l'articulació necessària entre el diagnòstic i la orientació en les seves diverses expressions i els processos i instrumentació en les seves connexions amb la realitat educativa i socioprofessional. Inclou bibliografia, esquemes i aspectes didàctics. 
650 1 4 |a Avaluació dels alumnes  |9 64700 
650 1 4 |a Avaluació de l'Educació  |9 64704 
650 1 4 |a Diagnòstic  |9 64247 
650 1 4 |a Orientació escolar  |9 45806 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 32350  |d 32350 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 05_DIA  |7 0  |8 EDU  |9 90237  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2015-06-29  |l 0  |o 05 Dia  |p BGR-M1075  |r 2015-06-29  |w 2015-06-29  |y MON  |0 0 
999 |c 122403  |d 122403