Filosofía de la educación
El coneixement de l'acció humana des de la perspectiva formal de la finalitat és el caràcter distintiu de filosofia pràctica, que no busca primordialment respondre a les preguntes sobre el com o el perquè d'alguna cosa; sinó -i és el que importa radicalment a l'acció- sobre el perquè...
Format: | Book |
---|---|
Language: | Spanish |
Published: |
Pamplona
Eunsa
2000
|
Series: | Colección filosófica
154 |
Subjects: |
Similar Items
-
Tenir el cap clar : per organitzar els coneixements i aprendre a viure
by: Morin, Edgar
Published: (2001) -
Pensando en el futuro de la educación una nueva escuela para el siglo XXII
by: Jarauta, Beatriz
Published: (2012) -
El Método natural
by: Martini, Valter
Published: (1992) -
Pedagogia i vida
Published: (1986) -
Paideia Protàgoras, de la República, de les Lleis
by: Plató
Published: (1988)