ISO 9001 : 2000 aplicada a los servicios

Resposta a les preguntes que s'han de plantejar per implantar i mantenir amb eficàcia un sistema de gestió de qualitat en el sector serveis. Amb orientacions, eines i recursos que poden facilitar la comprensió i aplicació de la norma ISO 9001. Informació sobre els principis i conceptes clau de...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Cianfrani, Charles A.
Format: Book
Language:Spanish
Published: Madrid AENOR. Asociación Española de Normalización y Certificación 2003
Subjects:
Description
Summary:Resposta a les preguntes que s'han de plantejar per implantar i mantenir amb eficàcia un sistema de gestió de qualitat en el sector serveis. Amb orientacions, eines i recursos que poden facilitar la comprensió i aplicació de la norma ISO 9001. Informació sobre els principis i conceptes clau de la gestió de qualitat, , els objectius de qualitat, mesura de processos i comunicacions. Implantació de la Norma ISO 9001: 2000: requisits de la documentació; revisió per la direcció; gestió dels recursos; planificació; disseny i altres conceptes. (Autor/AL)
Physical Description:180 p.
ISBN:84-8143-385-3